Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

,,,;-D,,, R^R^ (I když mám drobnou výtku, že jste se v tom rozmachu zalekl možnosti probrat poněkud šířeji i ty cigány :-)).

1 0
možnosti
JH

výborný, dík za psaní

1 0
možnosti
JA

Jdu spáchat seppuku, jsem kuřák, mám kocoura, kolo, manželku...dál raději ani nemyslet ;-D

4 0
možnosti
DS

A co mám říkat já, k tomu co jste vypsal jsem ještě hnědooká a ženská! Myslím, že s tou averzí vůči hnědookým to autor přehnal, asi vezmu dítě, cigaro, psa a kočku do mého luxusního vozu a půjdu mu trochu zamoralizovat :-D

Jinak výborný článek, pobavila jsem se ;-)

2 0
možnosti

;-D;-D;-D. Vtipné. A takových lidí je snad většina.

3 0
možnosti
Foto

Vskutku patříte do vzácné skupiny osob, které se vyznačují stručností a přímostí vyjadřování. Stručnější popis misantropa jsem ještě nečetl.

3 0
možnosti
  • Počet článků 5
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 46229x
Jan Sviták je dekadentní romantik, teoretický horolezec a příležitostný šašek. Jeho cílem je najít sám sebe a naučit se sebelásce (i na psychické úrovni). Psaní příběhů je jeho životní vášní. Píše pro dospělé, kteří touží být dětmi a pro děti, které touží být dospělými. Živí se převážně potravinami z velkých obchodních řetězců.