Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MT

Další ubrečánek... Pane Svitáku, idnes (ať už si o ní myslím cokoliv) vám tady dává k dispozici prostor k publikaci, protože je to pro ní výhodné. A protože za vše, co se na jejích stránkách objeví, nesou odpovědnost oni, tak to holt občas smažou (když se jim to výhodné přestane zdát). Pokud se vám to nelíbí, nic vám nebrání si vydávat blogy někde jinde, nebo ano? Aha, vlastně, jinde by nečetl už vůbec nikdo...:-)

To máte stejné, jako když vás někdo pozve na návštěvu k sobě domů, a uprostřed večeře, u které usoudí, že se neumíte chovat u stolu (např. žerete rukama, smrkáte si do rukávu a plivete na zem - míra těch prohřešků se samosebou liší dle hostitele, někomu by třeba vadilo i to, že neumíte slušně jíst ústřice), vás vyzve, abyste šel domů. A vy byste se začal vztekat, že když vás jednou pozvali, nemají právo vás vyhodit, dokud si nedojíte večeři a že nikam nepůjdete a plivat na podlahu budete klidně dál, protože to tak děláte i u sebe doma a basta. Vězte, že právo vás vyhodit opravdu mají. Můžete si o tom myslet, co chcete, ale to je asi tak všechno, co s tím můžete dělat. :-)

1 1
možnosti
Foto

Jééé, Vy to ale prožíváte. Mám si připravit popcorn?

0 0
možnosti
Foto

J26a92n 34S77v30i15t34á39k

6. 4. 2016 22:23

Raději ne, je to moc kalorické. Raději si k tomu nastrouhejte mrkev.

1 0
možnosti
Foto

Neplačte. Mně smazali diskuzní přísdpěvek proto, že jsem uveřejnil odkaz na článek o životě v Tibetu před příchodem Číňanů. Navíc ze serveru, který tady řadě lidí "nevoní." Prý je to "reklama".

Paradoxně pak článek na podobné téma vyšel na iDnes.

Dál to nebudu komentovat.

2 0
možnosti
TJ

Víte, pane Svitáku, ono to není "asi tak", že by vadilo, že si děláte nekorektní legraci. Ono je to tak, že je-li tím výrokem citát, uděláme v některých případech výjimku (pokud onen vulgarismus není opravdu hrubý, neuráží konkrétní osobu, ...). Protože vcelku chápeme, že když píšete o TOM, tak holt o TOM musí být i ten titulek.

Protože, ačkoliv si mnozí blogeři myslí něco jiného, nám nejde o to, abychom někoho nesmyslně pronásledovali. Když pan Havránek napsal článek s titulkem, v němž se skvěla "katolická buzna", nechali jsme ho taky (a dali jsme to do uvozovek, abychom to nemuseli stahovat).

Řekl to o sobě přímo pan Putna? Řekl. Je tedy takový citát relevantní? Je. Nechali bychom to, kdyby to o panu Putnovi řekl kdokoliv jiný? Nenechali.

A tak je to se vším: jazyk není rovnice, aby se dalo říct "tak to je, vždycky a za všech okolností". Jistě, mohli bychom si říct, že tedy neprojde nic - a dostalo by se nám další spršky výkřiků o cenzuře. Spršky výkřiků o cenzuře se nám dostává tak jako tak, dáváme tedy přednost tomu při tom zbytečně neřešit věci, které nepovažujeme za závažné.

3 2
možnosti
JB

Prosím, jelikož jsem pochopila, že vy jste jedna osoba, která dělá tuto nelichotivou práci, a zrovna panu Svitákovi vysvětlujete, co a proč mažete, můžu se zeptat, co bylo neslušného a nekultivovanémho na mém příspěvku, kde jsem litovala maďarské a řecké zemědělce? Ono to nebylo jen tak, že bych si něco vymyslela, je to pár dní, co si jedna řecká paní z Idomeni, nejspíš také zemědělec, stežovala na to, že nebudou mít žádnou úrodu, a že mají zničená pole. Zrovna takto si stěžovali vloni v Maďarsku ti zemědělci musí z něčeho žít, nikdo jim ztracenou úrodu nenahradí. A jelikož kolem baráku máme dvouhektarovou zahradu a sad, vím sama nejlíp, co to dá práce, než něco vyroste do zralosti. je to nekultivované a neslušné? Možná ano, ale určitě ne to, že o tom píšu, ale to, že někdo ničí práce někoho, kdo na tu úrodu čeká, a potřebuje ji.

4 1
možnosti
JB

Já sice vlastní blog nemám, ale ke smazání několika mých příspěvků v diskusích už také došlo. Dokonce jsem měla několikrát jako důvod smazání napsáno cosi, jakože příspěvěk nepatří do slušné a kultivované diskuse.8-o To mě ale docela dostalo, protože jsem si vždycky zakládala na tom, že jsem slušná a kultivovaná osoba, s pedagogickým vzděláním, navštěvující koncerty vážné hudby, která se angažuje v ochraně přírody... a dost, to už zavání samochválou. No nic, kluci smáznutí, držte se. Já si vždy představím tu osobu, co dělá cenzora, ve velice nelichotivé póze, jako škaredého nekňubu, který nemá šanci na jiný, než virtuální život, a spíš ho pak polituji. Protože řekněte, může někdo normální dělat tuto práci??8-o

3 0
možnosti
Foto

Co smázli mně, mám uloženo. Několikrát jsem proti smáznutí protestoval, a tu a tam jsem uspěl. Příspěvek byl vrácen, ale až po několika dnech, kdy už byl blog neaktuální. I zdůvodnění adminů mám uložená, je to krásná ukázka toho, co udělá s normálním člověkem pocit moci nad komentátory.

Někdy to uveřejním, leč zde bych neuspěl.

Jinak celý mechanismus mazání je takový: administrace má v počítači filtr, který vyhledává "sprostá" slova. Bohužel jsem se nikdy nedozvěděl, ač jsem se dotázal, která že slůvka to jsou. Ale to bych ještě chápal.

Ale když budete někomu zatvrzelému oponovat a v diskusi mu to natřete, tak Váš příspěvek nahlásí pomocí ikonky s vykřičníkem, a případně ještě mailem administraci. Nu a patrně některým je vyhověno a Váš příspěvek letí do haliče. Dostalo se mi vysvětlení: někomu se zdál váš příspěvek urážlivý nebo nevhodný. A nebozí admini dlouhé hodiny bádají a diskutují, je-li daný příspěvek (v daném případě šlo o dotaz "komu se klaníte Vy") ještě přijatelný, není-li to invektiva a zda je ještě před hranou či už za ní. Kde ovšem ta hrana je, to záleží asi na momentálním rozpoložení v redakci, případně na kvalitě oběda či svačinky. Taktéž žertovný povzdech "Za co, soudruhu, za co?" letěl a bylo mi vysvětleno, že slovo soudruh je nadávka.

Inu, Karel Havlíček Borovský i Karel Čapek by dopadli také bídně.

Vám R^

6 0
možnosti
FN

Teď jsem se dozvěděl že smázli blog Olšera.

Takže cenzura přitvrzuje.

7 1
možnosti

A kde je mlíkař, Konvičku vraťte!

2 1
možnosti
JH

Jenom příležitostný??? Možná by to chtělo revoluci, bubny a trumpety!!!!!!

3 0
možnosti
Foto

Třeba je to tím, že jste skutečně dekadentní romantik, teoretický horolezec a příležitostný šašek.

1 1
možnosti
MR

nejste sam. Ja co napsal a stahli to se pak objevilo ve zpravach jakozto pravda. Ale co s tim nadelate

5 1
možnosti
IG

Pane Radku, i mě ;-D.

Je to alespoň takové malé zadostiučinění....

5 0
možnosti
  • Počet článků 5
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 46229x
Jan Sviták je dekadentní romantik, teoretický horolezec a příležitostný šašek. Jeho cílem je najít sám sebe a naučit se sebelásce (i na psychické úrovni). Psaní příběhů je jeho životní vášní. Píše pro dospělé, kteří touží být dětmi a pro děti, které touží být dospělými. Živí se převážně potravinami z velkých obchodních řetězců.