Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JC

Hrdobec je takový brouk, co si válí kuličku z (autocenzurováno) či jak to říkal Sovák v tom blbém filmu...

0 0
možnosti
Foto

Pěkný článek, karmuji.

Jedna výhrada: „Jsou tam různí lidi a jsou hrdí na něco, na čem se nepodíleli, co si nějak nezasloužili.“ – Tak z principu na takové hrdosti nevidím nic špatného – chápu-li hrdost jako považovat si za čest, že mohu být s tou či onou skupinou spojován, že do ní patřím – v takovém případě mohu být hrdý zcela oprávněně, i když jsem se o tu čest osobně nijak nezasloužil.

Jiná věc je, zda si ta či ona skupina takovou poctu zaslouží.

1 0
možnosti
Foto

Já čím dal častěji uvažuju nad tím, zda se nedopustím nějakého trestného činu, když veřejně prohlásím, že jsem hrdý na to, že nejsem cigán...

1 0
možnosti
JC

Hrdý?

Snad šťastný, ne?

1 0
možnosti
JS

Karma R^

přitvrdil jste, ale těch hrdých na cokoliv už je tolik, že je asi neuživíme

Na "Oskarech" byl také zase nějaký hrdý na to, že je gay.

Až mi zítra vytrhnou zub, zkusím být také hrdý a hned to řeknu celé čekárně.

3 0
možnosti
JB

Honzo asi Vám nepomůžu. Stejně jako Vy si totiž myslím, že tyto projekty jsou financovány z veřejných zdrojů. Za vlastní by to tahle parta patrně nedělala.

Asi si umíme představit efektivnější využití našich daní.

5 0
možnosti
JN

J80i25ř47í 22N82o68s38e70k

1. 3. 2016 14:26

Norské fondy - to především. Čili diktát z Brusele a tím směremRv

1 0
možnosti
Foto

Kdyby to nebylo tak važné téma, tak bych Vám napsal, že jsem se při čtení řechtal jako kůň.. A teď mě napadá : Jak vím, že nejsem koněm, když jsem ještě nezkusil koněm být? Karma

8 0
možnosti
JT

Me Hate Free nepripada jako duty free shop v hatich, spis jako nenavist zdarma.

7 0
možnosti

R^ Další poznatek o tom, proč přísněji prověřovat neziskovky!!

4 0
možnosti
JN

Přesné! R^

Bohužel... :-/

3 0
možnosti
  • Počet článků 5
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 46229x
Jan Sviták je dekadentní romantik, teoretický horolezec a příležitostný šašek. Jeho cílem je najít sám sebe a naučit se sebelásce (i na psychické úrovni). Psaní příběhů je jeho životní vášní. Píše pro dospělé, kteří touží být dětmi a pro děti, které touží být dospělými. Živí se převážně potravinami z velkých obchodních řetězců.