Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

.... tak zpravidla to je tím, že CHCE a že na to MÁ,-  ináč bych v tem žádnej psychologickej či filozofickej rozměr nehledal,- .......  klasika, prachsprostá biologická potřeba, nic víc nic míň !!!

0 0
možnosti
Foto

Spomenul som si na vtip:

Manželka hovorí manželovi: "Tá nová blondýnka z piateho poschodia sa všade chváli, že v paneláku už spala s každým chlapom, okrem jedného. Čo mi k tomu povieš?!!!"

Manžel sa zamyslí a po chíli povie: "Tipujem, že by to mohol byť ten okuliarnatý úradníček z trojky. Ten vyzerá ako panic."

1 0
možnosti
Foto

R^;-DPokud chcete být co k čemu, poptejte se děcek po nějakém hulení.;-DTak to je výbornej nápad. Naposledy jsem hulila cca před 35 (6,7,8) lety a červený mi už začíná lézt krkem. Nejvyšší čas na změnu.

Moc jste mě pobavil, jak jste tu gaučovou koučku rozebral.

2 0
možnosti
TJ

"Ne, vážně, znal jsem jednou chlápka, který žádného kouče neměl. Nechtějte vědět jak skončil..." a "stará hrazda"! Máte na svědomí mou klávesnici, vyprskla jsem si do ní kafe...

2 0
možnosti
IK

Já bych to zjednodušila na jediný bod (na ten ona geniální "paní přes gauče" zapomněla):

1. (a za poslední) Krmte tu bestii. Možná vás bude podvádět, ale bude se vracet a bude si dávat pozor, abyste se to nedozvěděla (co kdybyste mu něco nasypala do omáčky ...)

1 0
možnosti
Foto

Říkám to pořád, že žijeme v krásné zemi, když se zde může někdo uplatnit jako výživový poradce nebo jako kouč pro sebevědomí.

5 0
možnosti
ŠM

dívky mělY vaření.  achjo...

1 0
možnosti
  • Počet článků 5
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 46229x
Jan Sviták je dekadentní romantik, teoretický horolezec a příležitostný šašek. Jeho cílem je najít sám sebe a naučit se sebelásce (i na psychické úrovni). Psaní příběhů je jeho životní vášní. Píše pro dospělé, kteří touží být dětmi a pro děti, které touží být dospělými. Živí se převážně potravinami z velkých obchodních řetězců.